korean drama yang anda kene tonton

Wednesday, July 27, 2011 - Posted by Unknown at 5:27 PM
hahahha,,tajuk macam ONE translate kan dr bahasa korea jadi bahasa melayu je.,,hehe

so,,saye nak suggestkan kepada anda semua kalau nak tengok citer korea yang best,,antara yang paling baru lah kan,,

1) City hunter

 salah satu penarik cerita ni sebab ade LEE MIN HO yang sangat hensem itu,,,,hehehe,,caiirrrr..tapi cite ni memang bes ponn,,,sangat sangat,,,  

2) Lie to me

cite ni klaka sangat2,,cite ni menarik sebab die ni suke sangat nak menipu....last last, jatuh "longkang" terus kat orang yg konon dibenci tu,,tulah org ckp,,jangan terlalu benci kat seseorang sebab nanti jadi sayang pulak,,hehehe..cite ni pelakon die si yoon eun hye tu,,ala yg berlakon cite coffee prince tu,,cantik sangat die dalam ni..nk jd cantik cam die boleh??kulit die,,gebussss

3) you dont know women

 bagi aku,,cite ni sbenanye sedih n tak lupa jugak panjang sebabnye typical korean drama kan plg banyak pon episod die lebih kurg 20 lebih je kan range die,,tp cite ni,,sampai 100 lebih,,so mmg kene bersabau gak la tengok cite ni,,tapi mmg sgt bess!!
p/s: Encik Park yang hebat,,hahah,,bagi yang ade ONE taulah kenapa aku cakap camni,,hahha

4) new gisaeng story

  cite ni sebenanye rase nye bes,,hehhe,,mesti korang pening kan ngan statement aku ni,,,hahha,,nape aku ckp camni?sebab aku ON OFF tengok cite ni,,ahhah,,tp bile aku tgk,,cite ni mmg bes,,tapi ak x kisah kalu aku termiss episod die,,hahah,,,tp heroin  die sgt cantikkkkkkk...ni die gamba die

                                             saje kan bagi gamba die yang angle camni,,,ehehhe..
bagi aku,,muke die sangat lembut,,ntahla x tau ckp camne..haha

5) romance town

heheh,,cite ni pon best jugak,,tapi kadang2 aku terlepas tgk sbb waktu tayangan same dengan lie to me,,hehe,,mmg aku pilih lie to me lah,,ngeee..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...